ÇAMOLUKTA
ARICILIK

17 Kasım 2008 Pazartesi

KIŞ İÇİN SAMAN YASTIĞI


Sevgili arıcı arkadaşlar arılarımızı kışı sağlıklı şekilde atlatmaları için hepimiz gayret gösteriyoruz benim 3 senedir uyguladığım saman yastığı uygulaması 3 senedir bir kolönüm zay olmadı sebebi bu saman yastığı emin olun rütübet diye birşey görmedim arılarımı nasıl bıraktıysam martın sonunda öyle gördüm
tabi bu arada güz bakımını güzel yaptım ilaçlamasını ben formik asit kullanıyorum çokta memnunum gıdasını kekini şerbetini kontrol edeceksin saman yastığınıda koydunmu allahın izniyle hiç bir şey olmaz tabi arılarımızı üstü kapalı arılıklarda tutmaya çalışalım arılık yoksa üzerlarine yağmurdan kardan koruyacak sac öndölün gibi yekpare şeyler koyalım tahta olmuyor aralarından su giriyor hiç tahmin etmadiğin yarden su giriyor onun için bütün parçalar olursa çok iyi olur saman yastığının altına bir kat bez veya çuval olursa daha iyi olur tabi kovan kapaklarının buna uygun olması lazım yani arada 6 cm boşluk şart ülkemiz arılarının sağlıklı şekilde bu kışıda atlatmaları dileğiyle hoşça kalın.

2 yorum:

Yalçın Sezer dedi ki...

Bahtiyar bey merhaba,

Bu nem emici yastıklar arıların kışlık sigortası gibidir. Harikasın.

Başarılarının devamını dilerim.

Yalçın SEZER
www.bereketbal.com

TUNCAY HADİSE dedi ki...

Bahtiyar Bey,
Bu yöntem hoşuma gitti.Mutlaka denemesini yapacağım.
Saygılar.